تحلیل مکالمات ضبط شده فروشندگان تلفنی

تجزیه و تحلیل مکالمات(تلفنی یا حضوری) ضبط شده‌ی شما با مشتریانتان، یک خدمت کاملاً خاص و منحصربه‌فرده که توسط تیم فروش کانون مربیان کسب و کار با مدیریت مهندس امیرحسین داودی انجام میشه.

برای اینکه بدونید شما یا فروشندگان شما در چه وضعیتی هستند، ما در کانون مربیان، این کمک را میکنیم تا صدای ضبط شده را تحلیل می‌کنیم.

پس از سالها فروشندگی، تدریس، مدیریت فروش، مشاوره و منتورینگ تیمهای فروش، این خدمت بی‌نظیر را به شما صاحبان کسب و کار و فروشندگان ارائه می‌نماییم.

 

پیشنهاد می‌کنیم حتما نوشته زیر رو در جهت حرفه ای تر شدن در انجام این تکنیک مطالعه بفرمایید (برای مطالعه فقط 3دقیقه لازمه):

افزایش فروش با ضبط مکالمات فروش

 

همانطور که در مقاله بالا اشاره شد، سرعت پیشرفت مهارتهای متقاعدسازی و فروشندگی، به شرط اینکه صدای مکالمه‌ جلسات فروش خودتون با مشتریانتون رو به‌صورت روزانه، آنالیز و تجزیه‌وتحلیل کنید، بیش از ۵ برابر رقباتون خواهد بود!

و حالا این خدمت منحصربه‌فرد در صنعت مشاوره کشور، در اختیار شما قرار دارد.

 

این خدمت به صورت آفلاین، جلسه حضوری، تصویری آنلاین و … و به شکل خصوصی، ویژه‌ی شخص یا شرکت شما برگزار می‌شود.

 

تحلیل شامل چه مواردی است؟

  1. بررسی عادتهای مذاکره
  2. بررسی ساختار مذاکر(شروع، حین و پایان)
  3. بررسی سناریوی مذاکره
  4. میزان اجرای تکنیکهای فروش
  5. و در حین موارد بالا آموزشهای لازم و نکات و تکنیکها توسط مربی گفته میشود

 

شرایط فایل های صوتی ارسالی

  • صدای طرفین واضح باشه
  • فرمت فایل ترجیحا MP3 باشد
  • یکروز قبل از شروع جلسه برای ما ارسال شود

 

هزینه خدمت

براساس ساعت، شرایط شما، سطح فروشندگان و… متغییر می باشد.

برای سفارش این خدمت با ما در تماس باشید .

راه‌های ارتباطی ما علاوه بر لینک فوق در بخش انتهای تمامی صفحات سایت ذکر شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *