نام برند: کانون مربیان کسب و کار
مدیران کانون: آقایان مهدی سیاح نیا, امیرحسین داودی
محور اصلی فعالیت : آموزش، مشاوره و کوچینگ جهت استقرار سیستمهای لازم در کسب و کارها جهت بازاریابی، افزایش فروش و بههوری
درباره کانون
کانون مربیان کسب و کار توسط جمعی از متخصصان صنعت و دانشگاه در سال 1396 راهاندازی شد و فعالیت خود را با محوریت آموزش کاربردی بازاریابی به زبان ساده و همچنین مشاوره برای سازمانها آغاز کرد.
در ادامه و با پیوستن نیروهای متخصص به این مجموعه، بخش جدید این کسب و کار با ماموریت اجرای امور لازم در حوزه بازاریابی شرکتها ایجاد شد.
همانطور که از اسم مجموعه ما مشخص است، فعالیت این کانون جذب و آموزش مدرسین کسب و کاری و پرورش آنها به عنوان بازوهای مشاورهای و اجرایی برای مشتریان ما میباشد.
لازم به ذکر است جهت کارهای آموزش، مشاوره و اجرا به تناسب موضوع با اساتید مختلف مجموعه همکاری پروژهای انجام میشود.
بنیان گذاران
مهدی سیاح نیا
بنیانگذار
رزومه مهدی سیاح نیا
مهندس امیرحسین داودی
هم بنیان گذار و مدیرعامل
رزومه آقای داودی
مربیان
تیم اجرایی
خانم بابائی
کارشناس فروش
خانم رمضانی
مسئول دفتر
فهرست عناوین دوره های آموزشی
آشنایی با شرکت
کانون مربیان کسب و کار این آمادگی را دارد هریک از سرفصلهای ارائه شده در این رزومه را به صورت جداگانه یا در قالب یک دوره جامع شامل چندین سرفصل برای سازمان و مجموعه شما، ارائه نمایند. لازم به ذکر است، در صورت درخواست شما مرکز میتواند براساس نوع مخاطبان شما و نیاز افراد دورههای متناسب در موضوعات مختلف را طراحی و اجرا نماید.
عارضه یابی شرکت ها
یکی از موارد مهمی که کانون مربیان کسب و کار همیشه به دنبال تحقق آن بوده و هست، پیاده سازی آموزشهاست. عقیده ما بر این است که آموزش هر چقدر هم که ناب و اصولی باشد تا اجرایی نشود هیچ ارزشی ندارد.
بر این اساس به درخواست افراد کارآفرین از کسب و کار این افراد بازدید انجام میشود و یک گزارش مدیریتی کامل در مورد اینکه وضع فعلی آن شرکت چطور است و چه تهدیدات و فرصتهایی پیش رو دارند و چگونه میتوانند مشکلات را حل کنند، داده میشود. بخشی از مواردی و تجربیاتی که در این زمینه به وجود آمده را میتوانید در بخش “مشاوره” در سایت ما ببینید.
طراحی و اجرا کمپین
سابقه طراحی و اجرای هزاران کمپین مختلف برای مشتریان در اصناف مختلف و دیدن نتایج این موارد این تجربه را در مجموعه ما درونی کرده است که بتوانیم یک کمپین را طراحی کنیم و مرحله به مرحله جلو ببریم.
پیاده سازی ارتباط با مشتریان
از آنجا که بسیاری از سازمانهایی که به آنها مشاوره میدادیم در این حوزه ضعف داشتند و از این مورد لطمه میخورند، برآن شدیم تا پیاده سازی کامل سیستم ارتباط با مشتری را در دستور کار خود قرار دهیم و این خدمت را در هر شرکتی انجام دادیم باعث افزایش فروش آن شد و مصممتر شدیم تا این نگرش را در تمامی مشتریان خودمان جاری کنیم.